نظام صنفی کشاورزی شهرستان شیراز

جدول مشاغل نظام صنفی کشاورزی

 

تا پایان مرداد ماه سال 1393 تعداد 236 شغل بخش کشاورزی  در هفت گروه شامل : تولیدات دامی، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تكمیلی كشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشكی، تولیدات گیاهی و خدمات و مكانیزاسیون كشاورزی  كدگذاری و استاندارد سازی شده است.

جدول مشاغل زیربخش تولیدات گیاهی

جدول مشاغل زیربخش منابع طبیعی

جدول مشاغل زیربخش امور دام

جدول مشاغل زیربخش دامپزشكی

جدول مشاغل زیربخش مكانیزاسیون

جدول مشاغل زیربخش صنایع تبدیلی

جدول مشاغل زیربخش  شیلات و آبزیان

سخن روز

 

خواستن داشتن نیست. خواستن تلاش کردن است وتلاش کردن گاهی داشتن است و گاهی تجربه…

 

نحوه عضویت

برای ثبت نام وقتی روی لینکهای ثبت نام در این وبلاگ کلیک کردید وارد صفحه ای میشوید که باید در آنها SignUp یا Join را انتخاب کنید . اگر ایمیل لازم بود آنرا وارد کنید و سپس ایمیل خود را چک کنید

نمایش آب وهوا

اوقات شرعی

رئیس نظام صنفی کشاورزی كشور : قبل از هر چیز باید قوانین و مقررات را رعایت نماییم

رئیس نظام صنفی کشاورزی كشور در دومین جلسه شورای راهبردی نظام صنفی كشاورزی استان سمنان با تشریح ضرورت های شكل گیری نظام صنفی به عنوان نیاز دیرین برای بخش

کشاورزی و فراگیرترین تشكل بخش كشاورزی گفت: نظام صنفی به عنوان نماینده کشاورزان و بهره برداران برای پیگیری مسائل و مشکلات می باید در مسیر توانمند سازی حركت نموده و به اساسنامه ودستورالعمل های مربوط پایبند بوده و از طرفی نیز باید كشاورزان را نسبت به حقوق اجتماعی آنها آگاه نماید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نظام صنفی كشاورزی، مهندس ملک زاده افزود: با همفكری و مشورت و بهره مندی از تجربیات مفید باید در جهت حل مسائل و مشكلات كشاورزان گام برداریم و پیگیر آن باشیم. چرا كه كشاورزان به نظام صنفی اعتماد كرده اند كه نماینده آنها بوده و باید به حل مسائل آنان كمك نماییم.

وی تصریح كرد: در كار صنفی برای كشاورزان قبل از هر چیز باید قبول كنیم كه قانون و مقررات را رعایت نماییم و در ارتباط با مشكلات می باید مسائل و مشكلات در ابتدا در سطح شهرستان و استان پیگیری شود و چنانچه مرتفع نگردید از طریق ساختار كشوری مورد پیگیری قرار گیرد.

همچنین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در این جلسه بر تعامل هر چه بیشتر نظام های صنفی با جهاد كشاورزی و تشكیل جلسات مشترك با مدیران بانك های استان تاكید كرد.

سیدحسن میرعماد افزود: موضوع حمایت از نظام صنفی مسئولیتی است كه پیگیر آن بوده و به مدیران جهاد كشاورزی شهرستان ها نیز این مساله اعلام شده است.

وی همچنین بر ضرورت پیگیری و برگزاری مستمر جلسات نظام صنفی برای پیگیری مسائل و مشکلات كشاورزان و بهره‌برداران تاكید نمود.

مهندس مرتضی معتمد مدیر سازمان تعاون روستایی استان سمنان نیز در این جلسه توصیه های مشتركی برای نظام های صنفی به منظور ارتقای ظرفیت ها و فعالیت های آن بیان داشته و بر مواردی همچون مطالعه قوانین و مقررات نظام صنفی كشاورزی، دبیرخانه منظم، مكاتبات با امضای دبیر و ثبت بایگانی و نگهداری اسناد، برگزاری جلسات هیات مدیره با نظام صنفی شهرستان ها هر 15 روز یكبار، ارسال صورتجلسات به دبیرخانه های شهرستان، ارائه تراز آزمایشی هر شش ماه یكبار، ثبت و بایگانی تمامی فرآیندهای مالی، واریز سهم 20 درصدی توسط نظام های شهرستان ها تاكید كرد.

دومین جلسه شورای راهبردی نظام صنفی كشاورزی استان سمنان روز 23 دی ماه 94 برگزار شد.

تاریخ درج :  1394/11/7
تعداد بازدیده : 4584
از   3   رای
5.5

ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
دیدگاه :

 

 

ثبت نام الکترونیکی اعضاء

ثبت نام اعضای  حقوقی

ثبت نام اعضای حقیقی

عضویت در خبرنامه

لینک های مرتبط

توصیه های هواشناسی کشاورزی

کمینه دمای هوا طی 24ساعت آینده 1تا3درجه افزایش خواهد خواهد داشت. در روز سه شنبه مه صبحگاهی در اکثرنقاط استان وادامه بارشهای برف وباران بخصوص در نواحی غربی شمال شرقی دور از انتظار نیست.